vsuvka

Obchodni podmínky


Expedice


Osobní odběr


   Osobní odběr je možný pouze na centrálním velkoobchodním skladě firmy PENTA CZ s.r.o. ve Strakonicích. V tomto případě není účtován manipulační poplatek. Na pobočkách v Praze a v Ostravě je možno pouze vyzvednout den předem objednané a následně zaslané zboží z centrálního velkoobchodního skladu ve Strakonicích. V tomto případě je účtováno jak dopravné dle limitu, tak i manipulační poplatek.

Přepravní služby


   Pro běžné (balíkové) zásilky jsou využívány přepravní služby PPL a General Parcel. Pro ostatní nestandardní (paletové) zásilky je používána služba Geis. Při expedici zboží přepravní službou ze skladu Strakonice uvědomte prosím Vašeho prodejce v naší firmě o Vámi preferované přepravní službě.

Firemní rozvoz


   Po dohodě jsme schopni zajistit rozvoz k zákazníkovi vlastní dopravou. Na náš firemní rozvoz není standardní nárok a je možné jej realizovat pouze po vzájemné dohodě. U firemního rozvozu je navíc možno využít možnosti svozu reklamací od i k zákazníkovi, přičemž doručení i odvoz reklamací je při kombinaci s dovozem zboží poskytnut zdarma.

Poplatky za dopravné včetně limitních časů pro objednávky a dobu dodání jsou určeny následující tabulkou:


Způsob dodání zboží
Dopravné pro dodávku za méně než 10.000,-Kč
Dopravné pro dodávku za více než 10.000,-Kč
Manipulační poplatek
Doběrečné při platbě dobírkou
Objednat nejpozději do
Doba dodání

Přepravní službou - PPL

100,- Kč
0
25,-Kč
40,-Kč
19.00h
24.00h

Přepravní službou - General Parcel

100,- Kč
0
25,-Kč
40,-Kč
16.00h
24.00h

Osobně - platí pouze pro odběr
ve Strakonicích

0
0
0
0
19.00h
-

Osobně - platí pouze pro odběr
v Praze či Ostravě

0
0
25,-Kč
0
19.00h
24.00h

Nadrozměrné zboží (paletové zásilky GEIS) - cena dopravy je účtována bez ohledu na hodnotu dodávky a je uvedena u příslušného zboží

uvedena u zboží
uvedena u zboží
25,-Kč
40,-Kč
16.00h
-

Rozvoz Penta - pouze po osobní
dohodě

100,- Kč
0
25,-Kč
0
den předem
dle dohody

   Všechny částky jsou uvedeny v Kč bez DPH.
   Manipulační poplatek je účtován ke každé faktuře vydané kromě osobních odběrů na centrálním skladě ve Strakonicích a obsahuje poplatek za zpracování faktury a manipulaci se zbožím ve výši 25,- Kč bez DPH.
   Všechny dodací podmínky platí za předpokladu, že partner není v prodlení s hrazením svých závazků vůči firmě Penta CZ s.r.o.

Kreditní politika


   Klienti, kteří s naší firmou spolupracují dlouhodobě, mají možnost sjednání tzv. kreditu pro odběr zboží na fakturu s termínem splatnosti. Písemnou žádost o sjednání kreditu prosím adresujte na vedoucího obchodního oddělení nebo Vašeho obchodníka. K této žádosti přiložte následující informace o Vaší firmě:
• profil firmy, obrat za minulý rok, předpokládaný obrat tohoto roku, výše bankovních úvěrů, počet zaměstnanců, ověřený výpis z obchodního rejstříku, živnostenský list, osvědčení o registraci plátce DPH.
   Pro výši kreditu se posuzují výše uvedené údaje spolu s velikostí Vašich měsíčních odběrů a platební bilancí u firmy PENTA. Pokud má klient sjednaný kredit, je mu zasíláno zboží společně s fakturou ( platba po dodávce ). Platba se pak provádí pod variabilním symbolem čísla faktury. Při sjednání kreditního limitu vyššího než 250 000,- Kč vyžadujeme podpis Smlouvy o kreditu, která je zajištěna směnkou.



Platební podmínky


    U objednávek je vyžadována platba předem, případně v hotovosti při osobním odběru zboží. Platba předem se realizuje prostřednictvím proforma faktury, která je výzvou k provedení zálohové platby na náš účet ( pod variabilním symbolem čísla proforma faktury ). Proforma faktury jsou klientovi zasílány e-mailem či faxem ihned po vystavení a následně jsou zasílány poštou. Ihned po zaplacení zálohové platby na náš účet je zboží expedováno. K zásilce je přiložen daňový doklad - faktura, na které je uvedeno, že částka byla zálohově uhrazena.
    Jako doklad o zaplacení zálohové faktury nelze brát kopii příkazu k úhradě. Pro rychlejší vyřízení expedice lze při osobním odběru předložit originál výpisu z účtu, kde je uvedeno, že proběhla platba na náš účet.
    Žádáme všechny klienty, aby nám zasílali aktualizované výpisy z obchodního rejstříku a informovali nás o všech podstatných změnách ( změna adresy, čísla účtu, telefonu, faxu, připojení na internet,... ).