obchodní podmínky Obchodní podmínky pro ČR

Osobní odběr
   Osobní odběr je možný ve velkoobchodních skladech firmy PENTA CZ s.r.o. a to ve Strakonicích a v Ostravě, v pracovní dny v době od 8:00 do 19:00 hodin. Za osobní odběr neúčtujeme žádný poplatek.

Přepravní služby
   U všech zásilek s hodnotou nad 10.000,- Kč bez DPH hradí dopravu v rámci ČR firma PENTA CZ s.r.o. (Platí pro zásilky expedované z jednoho odběrného místa). U ostatních zásilek je účtováno dopravné ve výši 100,- Kč bez DPH za zásilku. Přepravní služba doručí zboží až do sídla uvedeného na objednávce a to do 24 hodin od předání zásilky přepravní službě. Objednávky přijaté do 19.00 hodin jsou expedovány ještě týž den, objednávky přijaté po tomto čase jsou expedovány den následující. Tyto podmínky se nevztahují na zboží s rozměry přesahujícími maximální hodnoty pro balíkovou přepravu a nebo zboží vyžadující zvláštní způsob přepravy (stojanové rozvaděče, TV s úhlopříčkou větší než 42“, velké reproduktorové soustavy atd.). K přepravě tohoto druhu zboží je využívána přepravní služba GEIS a je zpoplatněna. Sklad Strakonice využívá pro balíkovou přepravu přepravní služby PPL a DPD. Při expedici zboží přepravní službou ze skladu Strakonice uvědomte prosím Vašeho prodejce o Vámi preferované přepravní službě. Objednávky pro přepravní službu DPD ve Strakonicích s expedicí téhož dne jsou přijímány pouze do 15:30 hodin. V době od 15:30 do 19:00 hodin jsme schopni přijmout objednávky pouze pro přepravní službu PPL. Sklad Ostrava využívá pro balíkovou přepravu pouze přepravní službu DPD. Objednávky jsou přijímány do 19:00 hodin. Přepravní službu GEIS je možno použít pro přepravu z obou skladů a to pro objednávky přijaté do 16:00 hodin.

Platební podmínky
   U objednávek je vyžadována platba předem, případně v hotovosti při osobním odběru zboží. Platba předem se realizuje prostřednictvím proforma faktury, která je výzvou k provedení zálohové platby na náš účet ( pod variabilním symbolem čísla proforma faktury ). Proforma faktury jsou klientovi zasílány e-mailem či faxem ihned po vystavení a následně jsou zasílány poštou. Ihned po zaplacení zálohové platby na náš účet je zboží expedováno. K zásilce je přiložen daňový doklad - faktura, na které je uvedeno, že částka byla zálohově uhrazena. Jako doklad o zaplacení zálohové faktury nelze brát kopii příkazu k úhradě. Pro rychlejší vyřízení expedice lze při osobním odběru předložit originál výpisu z účtu, kde je uvedeno, že proběhla platba na náš účet. Žádáme všechny klienty, aby nám zasílali aktualizované výpisy z obchodního rejstříku a informovali nás o všech podstatných změnách ( změna adresy, čísla účtu, telefonu, faxu, připojení na internet,... ).

Obchodné podmienky pre SR

Osobný odber
   Osobný odber je možný v sklade firmy PENTA SK s.r.o. v pracovných dňoch v čase od 8:30 do 19:00. Za osobný odber neúčtujeme žiadny príplatok.

Prepravné služby
   Pri všetkých objednávkach nad 330 EUR bez DPH hradí dopravu v rámci SR firma PENTA SK s.r.o. Pri ostatných zásielkach je účtované dopravné vo výške 4 EUR bez DPH za zásielku. Prepravná služba doručí tovar až do sídla uvedeného na objednávke do 24 hodín od objednávky ( Bratislava a okolí ) a v závisloti na sídle (např. Košice 48h ). Ak bude objednávka prijatá do 18,00 bude ešte v ten deň odovzdaná prepravnej službe, inak bude odovzdaná na nasledujúci deň. Centrála Strakonice využíva prepravné služby PPL pro slovenské zákazníky a tyto objednávky musí být pro splnění termínu doručení odevzdané do 16h. Zboží umístěné na skladu Bratislava je možno dodat službou UPS.

Platobné podmienky
   Pri objednávkach je vyžadovaná platba vopred, prípadne v hotovosti pri osobnom odbere tovaru. Platba vopred se realizuje prostredníctvom proforma faktúry, ktorá je výzvou k prevedeniu zálohovej platby na náš účet ( pod variabilným symbolom čísla proforma faktúry ). Proforma faktúry sú klientovi faxované ihneď po vystavení a následne sú zasielané poštou. Ihneď po zaplatení zálohovej platby na náš účet je tovar expedovaný. K zásielke je priložený daňový doklad - faktúra, na ktorej je uvedené, že čiastka bola zálohovo uhradená. Ako doklad o zaplatení zálohovej faktúry nemožno považovať kópiu príkazu k úhrade. Pre rýchlejšie vybavenie expedície je možné pri osobnom odbere predložiť originál výpisu z účtu, kde je uvedené, že prebehla platba na náš účet.