Společnost PENTA CZ s.r.o.
disponuje moderním servisním zařízením a výrobcem proškolenými techniky
s dlouholetou praxí. Používá výhradně originální náhradní díly a
justážní techniku dodanou a kalibrovanou výrobcem Tamron.
PENTA CZ s.r.o.
servisní středisko Tamron
Antala Staška 1075/41a
140 00 Praha 4
Další kontakty:
email Tamron servis: tamron

tel. Tamron servis: 246 052 007
email servis: reklamace

tel. servis: 246 052 006
Postup při reklamaci, příjem, výdej oprav.
Objektivy a konvertory Tamron je možné předat
ke kontrole, opravě nebo justáži buď osobně nebo zaslat na adresu
servisu viz. výše.
Produkty Tamron doporučujeme zasílat v originálním balení nebo jinak
bezpečně zabalené, aby se předešlo možnému poškození přepravou.
Fotokomoru není nutné pro opravy zasílat, pokud si fotokomoru servis
výslovně nevyžádá jako nutnost pro posouzení servisní zakázky.
K opravě je nutné vždy uvádět:
• nákupní doklad a záruční list
• u výrobků zakoupených po 1.1.2013 také
certifikát registrace 5 leté záruky - pokud je výrobek registrován
• přesnou specifikaci problému který se vyskytl
• přesné označení přístroje na kterém je optika
používána
• přesnou dodací adresu pro zpětné zaslání
• e-mailovou adresu a telefonické spojení,
nejlépe mobilní číslo (zrychlí a usnadní komunikaci)
K opravě je vhodné doložit:
• popsané obrazové materiály dokumentující
obrazové vady jestliže jsou tyto reklamovány (např. papírové fotografie
nebo foto na CD, DVD ap.)
Při převzetí zakázky poštou
nebo přepravní službou servis e-mailem potvrdí převzetí nejdéle
následující pracovní den. Doba opravy nebo jiného servisního úkonu se
odvijí od charakteru daného úkonu a momentální vytíženosti servisu.
Standardně jsou opravy prováděny do 3 dnů od převzetí do reklamace. V
případě, že bude nutné pro zakázku objednat individuálně potřebné
náhradní díly u výrobce, může oprava trvat až 1 měsíc. Servisní
středisko Tamron si vyhrazuje právo odmítnutí servisní zakázky, na
kterou již výrobce nezajišťuje náhradní díly nebo na zakázky, kdy
servisní středisko Tamron uzná, vzhledem k značnému celkovému poškození
produktu, že je oprava nerentabilní.
Opravy zaslané na adresu
servisu jsou zasílány zpět na uvedenou dodací adresu zákazníka kamkoliv
v rámci České a Slovenské republiky výhradně expresní balíkovou službou
Professional Parcel Logistic (PPL). Proto je také vhodné uvést při
zaslání zakázky do servisu Vaše telefonické spojení. PPL si tak
může domluvit datum a čas předání zásilky.
Zakázky osobně doručené do servisního střediska Tamron je také možné
zasílat PPL na dodací adresu, uvedenou v reklamačním protokolu.
Cena za doručení.
V případě záruční opravy servisní středisko
Tamron zasílá zásilky na vlastní náklady. V případě pozáruční opravy je
hodnota přepravného 198,- Kč včetně DPH formou PPL-dobírka.
Záruční opravy.
Záruční opravy se akceptují pouze pro výrobky
Tamron zakoupené prostřednictvím oficiálního distributora Tamron pro ČR
a SR, nebo pro výrobky Tamron registrované u výrobce - nutný certifikát
prodloužení záruky na 5 let. Tyto výrobky musí být opatřeny a doloženy
platným záručním listem dovozce, včetně nákupního dokladu s uvedením
výrobního čísla výrobku, které musí být evidované v databázi
oficiálního distributora firmy Penta CZ s.r.o. Záruční doba je 24
měsíců od data prodeje. Doba opravy je dána dle zákonné lhůty nejdéle
do 30 dnů.
Nárok na 5letou záruku mají
zákazníci, kteří sídlí v zemích EU, v Norsku, na Islandu, v Turecku, na
Ukrajině, Andoře nebo Gibraltaru, výrobek společnosti Tamron zakoupili
ve své zemi po 1. lednu 2013 a zaregistrovali se na stránkách
společnostihttp://5years.tamron.eu/ nebo přímo u národního
partnera společnosti Tamron. Záruka nabývá platnosti teprve po
potvrzení registrace zákazníka společností Tamron. Záruka je nepřenosná.
Tato záruka platí na dobu 5 let od data
zakoupení výrobku. Rozhodující je datum uvedené na prodejním dokladu.
Při výskytu závady zboží podléhajícího pětileté
záruce bude výrobek bezplatně opraven, pouze v případě jeho
neopravitelnosti Vám pak bude zaslán náhradní přístroj stejné série
nebo srovnatelný model série následující. Pokud se při kontrole ukáže,
že žádný reklamační nárok neexistuje, vystaví společnost TAMRON cenový
odhad požadované opravy. V rámci rozšířené záruky nemá zákazník nárok
na slevu z kupní ceny ani na odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.
Garance evropské záruky.
Evropskou záruku lze uznat pouze u výrobků
zakoupených před 1.1.2013 a případě, že výrobek Tamron byl zakoupen (má
původ) v jiné zemi EU, má řádně vyplněný Evropský záruční list Tamron,
je doložena faktura nebo jiný doklad o koupi s vyznačením data a místa
prodeje. Evropská záruční doba je 12 měsíců od data prodeje. Doba
opravy nemusí splňovat běžně platnou zákonnou lhůtu 30ti dnů a
zpravidla se pohybuje okolo 2 měsíců.
Na co se nevztahuje záruka.
Záruka se nevztahuje na vady prokazatelně
způsobené třetí stranou, např. uživatelem apod. Mezi takové se počítá
zejména poškození pádem, nárazem nebo jiným nepřiměřeným zacházením,
které je v rozporu s běžným používáním nebo v rozporu s návodem k
obsluze. Poškození vniknutím vlhkosti, mechanických nečistot jako je
např. prach nebo písek. Poškození neodborným servisním zásahem nebo
nepřípustnými úpravami.
Ceny za prováděné servisní úkony.
Ceny pozáručních oprav za servisní úkony jsou
smluvní a vždy jsou předem komunikovány se zákazníkem buď přímo při
předání zboží v servisním středisku nebo nepřímo e-mailem, telefonicky
nebo poštovní korespondencí. ( U oprav, jejichž rozsah nelze odhadnout
předem a u kterých se vyžaduje předem demontáž s přesným zjištěním
technického stavu a rozsahu poškození, bude cena za tyto opravy
komunikována až v průběhu vlastního servisního úkonu ).
5 letá záruční doba .
- Plné znění podmínek
pětileté záruky
- Registrace 5 leté
záruky